onsdag 12. januar 2011

Dag 10

Et rundt tall, Hurra. Dagen i dag orker jeg ikke skrive noe langt blogginlegg så jeg bare innom å sier at alt går fint. Nok en dag er over.

Har oppdaget at man blir ganske sosial av pulver, i alle fall har jeg blitt det. Har ikke vært så sosial de siste årene som jeg har vært de siste månene. Det føles godt. Jeg er ganske heldig som har så mange flotte, snille, hyggelige og rare venner. Er veldig takknemlig for at de er med på å krydre livet mitt.

Har enda ikke laget noe mål hvor lenge jeg skal gå på pulver, men tenker å ta to dager til før jeg tar helg og spiser litt lav karbo i helgen. Tar som sagt en dag av gangen. Det er ikke krise om jeg går over til halvfart (spise mat med lite karbo og stivelse), men det tar lenger tid før jeg når målet. så jeg skal holde ut en stund til.....tror jeg :-)

Motivasjon: snille venner, å se at vennene har det bra.
Trening: snømåkking
Planlagt og planlaust sprekk :tørket kjøtt,  nøtter, frø og noen biter bacon crisp var planlagt, to  små kyllingbiter bare forsvant i munnen min før jeg fikk tenkt meg om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar