tirsdag 4. januar 2011

Dag 2. Pulverkur xtravaganza

Jeg glemte å drikke siste pulverpakke i går kveld jeg var så trett, men i dag våknet etter en lang natts søvn opplagt og full av pågangsmot. Ikke sulten i det hele tatt. Jeg starter dagen med en liter vann mens jeg jobbet litt hjemmefra. Fordelen med jobben min er at jeg kan bestemme selv om jeg vil være på kontoret eller hjemme å jobbe. I 12 tiden inntok jeg dagens første måltid med pulver. I dag med vaniljesmak.
Så jobbet jeg mer, og drikker mer vann. Flyr på do og tisser i ett føles det som. Har absolutter ingen selskaps blære, trøster meg med at nyrene får kjørt seg. I 14 tiden er det møte så jeg avslutter med å dra innom treningsentret og kjøpe ny forsyning med pulver og flytende drikke så jeg skal resten av uken. Flytende kom i to smaker: sjokolade og melonsmak.
Middag i 16.30 tiden. Da var jeg sulten…tok en flytende med melonsmak, frisk og syrlig smakte den. Jeg likte den. Både siden den er enkelt å lage til, man trenger ikke blande ut og riste. Men særlig miljøbevist er det ikke med alle plastflaskene. Enkelt på jobb tenker jeg fornøyd og smaken var ikke så verst.

Dagen sprekk: kyllingfile som min datter hadde stekt til middag. Ca 30 gram. Lukten var ubeskrivelig god og smaken var nydelig. Jeg greide ikke å stå i mot, plutselig bare var det en bit i munnen min. I tillegg ble det noen biter tørket kjøtt, mandler og gresskarfrø ut over kvelden mens jeg satt foran pc og tv. Ikke krise tenker jeg når man først skal sprekke.
Motivasjon: Tastet med venninne på telefon. Hun er også på pulver så det er godt å ha noen å få litt feedback fra. Planlegger lutefisk til helgen og fest med hvitvin en dag utskeielser med mat som har lite karbo. Og så surfer jeg innom div treningsblogger på nett.
Trening: styrketrening på sentrert i 19. tiden. Har gangsperr i brystmuskler fra sirkeltreningen i går. Ny øvelse for ryggen som var ganske tung med 22 kg vekter på. Det i tillegg til 15 * 5 med armhevninger, kast av tung ball, amerikaner og strikk kjentes på brystmusklene.  Av og til er ikke fysioterapeuten noe snill. Merket det spesielt i dag på kroppshev øvelsen. Gjorde et kompromiss og trente flere benøvelse i stede for bryst/armer.  Knebøy stativet var ledig så jeg koste meg ekstra med ordentlig stang til øvelsene, i julen hadde det vært så fult at jeg bare brukte de små stengene med vekter på, men det er bedre med den store på 10 kg +10 kg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar